UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pozostałe urządzenia

ROZWIĄZANE
Highlighted
Omnibus
272 115 8

Rozłączanie WiFi

Witam, od jakiś 5 miesięcy obserwuje problemy z WiFi takie, że ciagle gubi mi na telefonie WiFi. Jest pełen zasięg i nagle znika i nie chcę już połączyć mimo, że hasło dobre. Wyłączenie WiFi i włączenie w telefonie nic nie daje.

 

Robłem już factory reset w telefonie i wgrywałem nowszą wersje androida i nadal to samo.

 

Pomaga tylko wyłączenie i włączenie telefonu lub restart.

 

Czasami zdarza się też tak na innych telefonach w domu lub laptopie ale u mnie najczęściej to zauważam.

 

Mam internet 250 z Ubee w Trybie bridge i własny router Asus RT-N18U.

 

Router Asusa też już restartowałem do stanu początkowego i konfigurowałem sieć na nowo. W między czasie dostał też aktualizację.

 

Podobne problemy miałem kiedyś za granicą gdy mieszkałem na takim polu wypoczynkowym dla kempingów, camperów z chatkami itd gdzie zjezdzalo się duzo ludzi i korzystalo w WiFi.

 

Co mogę sprawdzić by mi WiFi nie znikało?

 

Tylko nie piszcie, że to wina mojego routera, błagam Was

--------------------------------------------------------------


Fiber Power 250 Mb/s - Compal l Connect Box

14 ODPOW. 14
Omnibus
288 61 35

Re: Rozłączanie WiFi

Remix151 u mnie podobnie w Horizonie ,jak jest 7 wnuczków i korzystają to część krzyczy że nie ma WiFi, Jedni mają innym zrywa i tak na przemian,Zrób ekseryment z wieloma osobami. Nie pomagają żadne resety nie wpływa to że jedni mają dobre telefony czy tablety. Naprzemiennie nagle zrywa Wifi ale za chwile samo wraca ale innym ginie.Na kablu jest cały czas. Co za  przyczyna ? Mogą leżeć nie dotykane i nic nie ściągane z sieci a i tak ginie na moment ok10sec.

Omnibus
272 115 8

Re: Rozłączanie WiFi

U mnie nie raz też na 10 sek zerwie i połączy ponownie ale najczęściej dłużej zrywa i zawiechę wali i czasami nie ma przez 30 min lub wcale samo nie chcę wrócić.

--------------------------------------------------------------


Fiber Power 250 Mb/s - Compal l Connect Box

Innowator
11 4 1

Re: Rozłączanie WiFi

Zrob najprostszy test.

 

Podlacz Asusa do innego lacza NET i zobacz czy ci tez bedzie zanikal sygnal wifi, moze to wina softu w Asusie badz samego routera. Wyeliminujesz w ten sposob problem po stronie operatora badz go potwierdzisz Wiec jesli nie to sproboj zadzownic do upc i poprosic o wymiane Ubee na Compala - on tez ma bridge.

Omnibus
272 115 8

Re: Rozłączanie WiFi


@misiael_cpe_01 napisał(a):

Zrob najprostszy test.

 

Podlacz Asusa do innego lacza NET i zobacz czy ci tez bedzie zanikal sygnal wifi, moze to wina softu w Asusie badz samego routera. Wyeliminujesz w ten sposob problem po stronie operatora badz go potwierdzisz Wiec jesli nie to sproboj zadzownic do upc i poprosic o wymiane Ubee na Compala - on tez ma bridge.


Sygnał WiFi nie zanika. Sygnał jest cały czas i to dobry. Nie łączy po prostu z siecią w danej chwili mimo, że jest dostępna itd.

 

Wymiana Ubee na Compala? Przecież to jak przejście z zła na większe zło. Nie dziękuje za taką radę

 

Poczekam aż UPC porobi konfigurację serwerów w moim miejscu zamieszkania z DNS bo może to tego wina Tak na 99% to właśnie wina tego.

--------------------------------------------------------------


Fiber Power 250 Mb/s - Compal l Connect Box

Innowator
11 4 1

Re: Rozłączanie WiFi

@Remix151 hehehe co do Compala to zaufaj troche w jego mozliwosci. On na prawde daje rade i mysle, ze wsrod modemow UPC jest na 1 miejscu  

Omnibus
272 115 8

Re: Rozłączanie WiFi


@misiael_cpe_01 napisał(a):

@Remix151 hehehe co do Compala to zaufaj troche w jego mozliwosci. On na prawde daje rade i mysle, ze wsrod modemow UPC jest na 1 miejscu  


Hehehe, chyba nie czytałeś o problemach z Compalem:

 

1. Puma 6

 

2. Ciągłę potrzeby resetowania bo prędkość WiFi zanika albo coś z netem nie tak.

 

3. Podatny na ataki hackerskie.

 

4. Problemy z pingami.

 

No i nie chcę go bo nie podoba mi się całkowicie jego wygląd który nie pasuje kolorem i brakiem możliwośći by to "leżało" a nie tylko stało.

 

Wsród modemów UPC to jest na 1 miejscu ale pod względem błędów i awaryjności Pozdrawiam.

--------------------------------------------------------------


Fiber Power 250 Mb/s - Compal l Connect Box

Innowator
11 1 1

Re: Rozłączanie WiFi

To ja się podepnę, na szybko przeglądam tematy i ten mniej więcej pasuje, mam podobny problem.

 

Ogólnie w codziennym korzystaniu z WWW nie mam jakiś problemów lub ich nie zauważam.

 

Ale przy graniu już tak. Mam namyśli gry online kiedy gramy z przeciwnikiem.

Nagle widzę ikonkę oznaczającą gubienie WiFi potem najczęściej jest wyjście z gry i przegrywam.

Czasami zdąży się połączyć ponownie ale i tak jest to jakoś flustrujące.

 

Nie wiem na tą chwilę gdzie i czego szukać. Jak ktoś może podać jakieś tropy będę wdzięczny.

 

 

 

Ekspert
114 27 3

Re: Rozłączanie WiFi

Moj Horizon sam czasem wylacza na minute siec WiFi (gasnie zielona dioda) po czym sam włacza. Czy ktos zaobserwowal taka akcje na swoim dekoderze?

--
Pakiet Horizon Max z nagrywarką | Fiber Power 120 Mb/s | Minuty do wszystkich Max
Omnibus
390 171 14

Re: Rozłączanie WiFi


@larag2009napisał(a):

Ale przy graniu już tak. Mam namyśli gry online kiedy gramy z przeciwnikiem.

Nagle widzę ikonkę oznaczającą gubienie WiFi potem najczęściej jest wyjście z gry i przegrywam.

Czasami zdąży się połączyć ponownie ale i tak jest to jakoś flustrujące.

 

 


A jaki masz modem?

miałem tak na cisco, bardzo ciężko coś z tym zrobić ale po zmianie na connectboxa problem u mnie zniknął

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Innowator
11 1 1

Re: Rozłączanie WiFi

Przepraszam nie podałem technicznych szczegółów które ułatwią dyskusję.

 

Problem w sumie pojawił się po przesiadce na dekoder Horizon i ten biały sprzęt zwany Connect Box. Poprzednio był chyba właśnie Cisco i było OK. Po przesiadce od razu dało się zauważyć problem.

Innowator
16 1 0

Re: Rozłączanie WiFi

Gdy włączam telewizor po kilku godzinach bezczynności, Wi-Fi znika na 30 sekund. Problem pojawił się kilka dni temu.
Zresetowywać horizon box co 2 dni to chore, szczerze mówiąc. Wystarcza i innych problemów z nim).

Nauczyciel
815 181 29

Re: Rozłączanie WiFi

@chernigov najskuteczniejsze w tej sytuacji to kupić swój ruter i po problemie. W connect box wifi jest kapryśne.


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Innowator
16 1 0

Re: Rozłączanie WiFi

Który ruter możecie poradzić, żeby i telewizja działała?

Tytan
2001 800 70

Re: Rozłączanie WiFi

@chernigov
Router do/z telewizją?

Jeśli internet masz przez Horizona i to Horizon szwankuje, zawiesza się i jest niezdatny do użycia - to tu żaden własny router nawet za kilka tys zl nie pomoże.

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.