28-12-2017 01:56 — edytowano 28-12-2017 01:57
Witam, od jakiś 5 miesięcy obserwuje problemy z WiFi takie, że ciagle gubi mi na telefonie WiFi. Jest pełen zasięg i nagle znika i nie chcę już połączyć mimo, że hasło dobre. Wyłączenie WiFi i włączenie w telefonie nic nie daje.
Robłem już factory reset w telefonie i wgrywałem nowszą wersje androida i nadal to samo.
Pomaga tylko wyłączenie i włączenie telefonu lub restart.
Czasami zdarza się też tak na innych telefonach w domu lub laptopie ale u mnie najczęściej to zauważam.
Mam internet 250 z Ubee w Trybie bridge i własny router Asus RT-N18U.
Router Asusa też już restartowałem do stanu początkowego i konfigurowałem sieć na nowo. W między czasie dostał też aktualizację.
Podobne problemy miałem kiedyś za granicą gdy mieszkałem na takim polu wypoczynkowym dla kempingów, camperów z chatkami itd gdzie zjezdzalo się duzo ludzi i korzystalo w WiFi.
Co mogę sprawdzić by mi WiFi nie znikało?
Tylko nie piszcie, że to wina mojego routera, błagam Was
--------------------------------------------------------------
Fiber Power 250 Mb/s - Ubee Evw3226
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
28-12-2017 07:08
Remix151 u mnie podobnie w Horizonie ,jak jest 7 wnuczków i korzystają to część krzyczy że nie ma WiFi, Jedni mają innym zrywa i tak na przemian,Zrób ekseryment z wieloma osobami. Nie pomagają żadne resety nie wpływa to że jedni mają dobre telefony czy tablety. Naprzemiennie nagle zrywa Wifi ale za chwile samo wraca ale innym ginie.Na kablu jest cały czas. Co za przyczyna ? Mogą leżeć nie dotykane i nic nie ściągane z sieci a i tak ginie na moment ok10sec.
28-12-2017 11:54 — edytowano 28-12-2017 11:58
U mnie nie raz też na 10 sek zerwie i połączy ponownie ale najczęściej dłużej zrywa i zawiechę wali i czasami nie ma przez 30 min lub wcale samo nie chcę wrócić.
--------------------------------------------------------------
Fiber Power 250 Mb/s - Ubee Evw3226
23-01-2018 01:37
Zrob najprostszy test.
Podlacz Asusa do innego lacza NET i zobacz czy ci tez bedzie zanikal sygnal wifi, moze to wina softu w Asusie badz samego routera. Wyeliminujesz w ten sposob problem po stronie operatora badz go potwierdzisz Wiec jesli nie to sproboj zadzownic do upc i poprosic o wymiane Ubee na Compala - on tez ma bridge.
23-01-2018 01:48 — edytowano 23-01-2018 01:49
@misiael_cpe_01 napisał(a):Zrob najprostszy test.
Podlacz Asusa do innego lacza NET i zobacz czy ci tez bedzie zanikal sygnal wifi, moze to wina softu w Asusie badz samego routera. Wyeliminujesz w ten sposob problem po stronie operatora badz go potwierdzisz
Wiec jesli nie to sproboj zadzownic do upc i poprosic o wymiane Ubee na Compala - on tez ma bridge.
Sygnał WiFi nie zanika. Sygnał jest cały czas i to dobry. Nie łączy po prostu z siecią w danej chwili mimo, że jest dostępna itd.
Wymiana Ubee na Compala? Przecież to jak przejście z zła na większe zło. Nie dziękuje za taką radę
Poczekam aż UPC porobi konfigurację serwerów w moim miejscu zamieszkania z DNS bo może to tego wina Tak na 99% to właśnie wina tego.
--------------------------------------------------------------
Fiber Power 250 Mb/s - Ubee Evw3226
23-01-2018 01:53
@Remix151 hehehe co do Compala to zaufaj troche w jego mozliwosci. On na prawde daje rade i mysle, ze wsrod modemow UPC jest na 1 miejscu
23-01-2018 01:57 — edytowano 23-01-2018 01:58
@misiael_cpe_01 napisał(a):@Remix151 hehehe co do Compala to zaufaj troche w jego mozliwosci. On na prawde daje rade i mysle, ze wsrod modemow UPC jest na 1 miejscu
![]()
Hehehe, chyba nie czytałeś o problemach z Compalem:
1. Puma 6
2. Ciągłę potrzeby resetowania bo prędkość WiFi zanika albo coś z netem nie tak.
3. Podatny na ataki hackerskie.
4. Problemy z pingami.
No i nie chcę go bo nie podoba mi się całkowicie jego wygląd który nie pasuje kolorem i brakiem możliwośći by to "leżało" a nie tylko stało.
Wsród modemów UPC to jest na 1 miejscu ale pod względem błędów i awaryjności Pozdrawiam.
--------------------------------------------------------------
Fiber Power 250 Mb/s - Ubee Evw3226
15-02-2018 12:44 — edytowano 15-02-2018 13:08
To ja się podepnę, na szybko przeglądam tematy i ten mniej więcej pasuje, mam podobny problem.
Ogólnie w codziennym korzystaniu z WWW nie mam jakiś problemów lub ich nie zauważam.
Ale przy graniu już tak. Mam namyśli gry online kiedy gramy z przeciwnikiem.
Nagle widzę ikonkę oznaczającą gubienie WiFi potem najczęściej jest wyjście z gry i przegrywam.
Czasami zdąży się połączyć ponownie ale i tak jest to jakoś flustrujące.
Nie wiem na tą chwilę gdzie i czego szukać. Jak ktoś może podać jakieś tropy będę wdzięczny.
15-02-2018 13:04
Moj Horizon sam czasem wylacza na minute siec WiFi (gasnie zielona dioda) po czym sam włacza. Czy ktos zaobserwowal taka akcje na swoim dekoderze?
15-02-2018 13:08
@larag2009napisał(a):Ale przy graniu już tak. Mam namyśli gry online kiedy gramy z przeciwnikiem.
Nagle widzę ikonkę oznaczającą gubienie WiFi potem najczęściej jest wyjście z gry i przegrywam.
Czasami zdąży się połączyć ponownie ale i tak jest to jakoś flustrujące.
A jaki masz modem?
miałem tak na cisco, bardzo ciężko coś z tym zrobić ale po zmianie na connectboxa problem u mnie zniknął
15-02-2018 13:20
Przepraszam nie podałem technicznych szczegółów które ułatwią dyskusję.
Problem w sumie pojawił się po przesiadce na dekoder Horizon i ten biały sprzęt zwany Connect Box. Poprzednio był chyba właśnie Cisco i było OK. Po przesiadce od razu dało się zauważyć problem.
02-08-2018 09:11
Gdy włączam telewizor po kilku godzinach bezczynności, Wi-Fi znika na 30 sekund. Problem pojawił się kilka dni temu.
Zresetowywać horizon box co 2 dni to chore, szczerze mówiąc. Wystarcza i innych problemów z nim).
02-08-2018 10:06
@chernigov najskuteczniejsze w tej sytuacji to kupić swój ruter i po problemie. W connect box wifi jest kapryśne.
02-08-2018 10:20
Który ruter możecie poradzić, żeby i telewizja działała?
04-08-2018 18:26 — edytowano 04-08-2018 18:30
@chernigov
Router do/z telewizją?
Jeśli internet masz przez Horizona i to Horizon szwankuje, zawiesza się i jest niezdatny do użycia - to tu żaden własny router nawet za kilka tys zl nie pomoże.