UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pozostałe urządzenia

ROZWIĄZANE
Użytkownik
3 0 0

WiFi problem Technicolor

Witam

Mam taki problem, ponieważ na Xbox One często lubi mi się rozłączyć internet, a przeczytałem na forach, że to się dzieje przez router Technicolor i po wymianie powinno znów działać,dlatego chciałbym wiedzieć, czy da się wymienić router za darmo czy trzeba dopłacać?

18 ODPOW. 18
Profesor
1621 418 83

Re: WiFi problem

A jak podłączysz do technicolora swój router to jest to samo? Xbox jest w tym samym pokoju co technicolor czy w innym?

https://zanimnapiszesz.info
-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: WiFi problem

MrPepka co za róznica? Technicolor to straszny syf był...niech wymieni na Compala i będzie git.

Użytkownik
3 0 0

Re: WiFi problem

Jest w innym pokoju a innego routera nie mam poza tym to wywala w poszczególne dni(np 1 dzień cały nie wywali a w następny zacznie wywalać od 17 do 22 co około 30min).

Profesor
1621 418 83

Re: WiFi problem

Zadzwoń do UPC i poproś ich o wymianę tego modemu na ConnectBox.

https://zanimnapiszesz.info
Użytkownik
8 0 0

Re: WiFi problem

O samą wymianę to bym nie prosił, bo zależy od konsultanta. Jak trafisz na jego gorszy dzień to będzie marudził, albo doliczy Ci jakąś kwotę do rachunku. Po prostu zgłoś, że masz problemy z Wi-Fi na różnych urządzeniach i uprzejmie poproś o wymianę routera na Connect Box (Compal) i będzie Ci wszystko śmigać, aż miło.

Ja tak kiedyś zrobiłem i następnego dnia był u mnie człowiek z UPC i gratis zrobił podmiankę

Użytkownik
3 0 0

Re: WiFi problem

Po tym jak zadzwoniłem okazało się, że router może wymienić tylko technik jeżeli tak zadecyduje, więc pewnie znowu przyjdzie i powie, że wszystko w porządku i nie wymieni.

-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: WiFi problem

@Kamil czy to prawda?
Menedżer Społeczności
232 306 77

Re: WiFi problem

Jeśli weryfikacja i próba rozwiązania problemu przez telefon lub chat nie spowodowała poprawy działania Wi-Fi, a serwis jest konieczny takie zlecenie jest umawiane przez inżyniera lub specjalistę z Działu Wsparcia Technicznego.
To inżynier lub specjalista podejmuje decyzję o wysłaniu technika i wskazaniu konieczności wymiany modemu.

 

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: WiFi problem

@Kamil dziękujemy za wyjaśnienia

GDA
Pan Abonent ;-)
1259 646 103

Re: WiFi problem


@Kamil napisał(a):

To inżynier lub specjalista podejmuje decyzję o wysłaniu technika i wskazaniu konieczności wymiany modemu.

 


Czyli tym samym zaprzeczasz obiegowej teorii że Technicolory wymiane są na żądanie?

 

btw: mi zabrano Technicolora przy okazji montażu Horizona chociaż tego nie chciałem / nie zgłaszałem

---
W internecie możesz być tym kim zechcesz.
Jednak dziwne jest to, że większość ludzi wybiera bycie debilem ...
Innowator
18 7 4

Re: WiFi problem


@GDA napisał(a):

@Kamil napisał(a):

To inżynier lub specjalista podejmuje decyzję o wysłaniu technika i wskazaniu konieczności wymiany modemu.

 


Czyli tym samym zaprzeczasz obiegowej teorii że Technicolory wymiane są na żądanie?

 

btw: mi zabrano Technicolora przy okazji montażu Horizona chociaż tego nie chciałem / nie zgłaszałem


Ja bym powiedział jeszcze inaczej. Inżynier na infolinii stwierdza problem i ewentualnie umawia serwis. Ale moim zdaniem tylko technik na miejscu jest w stanie ocenić sytuację i wymienić ewentualnie sprzęt. Ja uważam że jeżeli masz problem z zasięgiem zawsze możesz dokupić sobie urządzenie które będzie działać jak kolejny punkt dostępu który wpinasz do gniazdka. Upc oferuje coś takiego https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007417.

-
Nie dotyczy
1070 0 58

Re: WiFi problem

WoW od kiedy adaptery Powerline są w ofercie? I na jakich warunkach?

Innowator
18 7 4

Re: WiFi problem

Z tego co kojarze 14,90 na miesiąc z zobowiązaniem na 24 miesiące  

Menedżer Społeczności
232 306 77

Re: WiFi problem


@GDA napisał(a):

@Kamil napisał(a):

To inżynier lub specjalista podejmuje decyzję o wysłaniu technika i wskazaniu konieczności wymiany modemu.

 


Czyli tym samym zaprzeczasz obiegowej teorii że Technicolory wymiane są na żądanie?

 

btw: mi zabrano Technicolora przy okazji montażu Horizona chociaż tego nie chciałem / nie zgłaszałem


@GDA co masz na myśli "na żądanie"? Modem jest wymieniany wtedy kiedy sprawia kłopot i nie jest możliwe usunięcie problemu bez jego wymiany.

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Tagi (2)