UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pozostałe

Użytkownik
3 0 0

Skarga

Witam

Chcialbym uzyskac informacje w jaki sposob moge skutecznie zlozyc skarge na obsluge z strony opiekuna budynku.

Niewiem adres @ czy adres dzialu w Krakowie

Dziekuje i Pozdrawiam

13 ODPOWIEDZI
Omnibus
422 105 16

Re: Skarga

@Qbaakr czy będzie skuteczna? Możesz przez moje UPC, listownie poczta tradycyjną i pewnie w salonie

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Użytkownik
3 0 0

Re: Skarga

THX @ogromny

Jezeli ktos cos deklaruje, obiecuje kontakt pozniej lub nie odbiera piszac sms ze oddzwoni albo nie raczy nawet na sms odpisac - tzn ze ma Cie gleboko w %#@&

Zlowic klienta na dwa lata - to chyba obecne motto. Jestem z tego niezadowolony i mam zamiar moze nie cos  tym zrobic - bo to czasem walenie glowa w mur, ale to wyrazic Moze w koncu ktos sie obudzi jakie praktyki sa prowadzone i ze tak sie traci klientow. Bo ja napwno nie moge polecic UPC - choc na starym mieszkaniu bylem bardzo i kazdemu moglem to zrobic w ciemno.

Chodzilo mi bardziej czy jest jakis konkretny dzial lub @ czy tylko ogolny - i liczenie na to ze wyladuje w koszu lub "zagubi sie po drodze"

Moderator
28 25 11

Re: Skarga

@Qbaakr każde zdarzene, każdy opis danej sytuacji, które budzi wątpliwość  jest dla nas ważne, dlatego proponuję wysłać dokładny opis sprawy w formie korespondencji elektronicznej poprzez Moje UPC. Takie zgłosznie jest przekazywane bezpośrednio do koordynatorów, którzy kontrolują pracę naszych przedstawicieli, aby wyjasnić sprawę i dokonać poprawy jakości wyknywanej pracy oraz samej  obsługi. Nie oceniaj prosze całego działania UPC przez pryzmat jednego pracownika. Dla nas najważniejsze jest budowanie dobrych relacji oraz zadowolenie klienta. Na pewno sytuacja się wyjaśni. Pozdrawiam i miłego dnia życzę Wszystkim  

Omnibus
422 105 16

Re: Skarga

@Qbaakr nie licz tylko , że to coś zmieni poprawi. Pozdrawiam

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Omnibus
304 72 3

Re: Skarga

Czy w przypadku złozonego wypowiedzenia z racji kończącej się umowy-zobowiązania promocyjnego pzredstawiciel handlowy ma uprawnienia do negocjacji nowych warunków z klientem UPC?Czy w tym przypadku zajmuje się Dział sprzedaży, DUK a przedstawiciel ma głównie "łapać"   nowych klientów?

_________________
Pakiet MAX/C+PRESTIGE/HBO/CINEMAX/PAKIET MEGA SPORT
120 Mb/s
Horizon PVR
Moduł CI+
Moderator
28 25 11

Re: Skarga

@Szeptacz przedstawiciele handlowi nie proponują oferty utrzymaniowej, zajmują się jedynie sprzedażą dla nowych klientów. Tym zajmuje się Dział Utrzymania Klienta. 

Innowator
13 6 0

Re: Skarga


@Martynanapisał(a):

proponuję wysłać dokładny opis sprawy w formie korespondencji elektronicznej poprzez Moje UPC.


Popracujcie na tym pożal się działem KONTAKT https://www.upc.pl/mojeupc/contact/ w Moje UPC.

Wybór jest tam żaden! Jakiś mistrz zapewne myślał z pół roku zanim ten nijaki dział kontaktowy stworzył...

Człowiek chce napisać sugestię, uwagę i bądź mądry człowieku, bo do wyboru jest:

Pomoc Techniczna

Rachunki i płatności

Zmiana umowy/Rezygnacja

Warunki mojej umowy

 

I gdzie by człowiek nie wlazł z powyższych do wyboru to w każdej gałęzi ślepa uliczka.

A gdzie do wyboru:

Sugestie/Uwagi/Opinie

?

Generalnie dział kontakt na tej stronie jest po to żeby się przypadkiem NIE skontaktować (jeżeli to nie jest: awaria sprzętu lub coś co można tam wybrać z ubogiego drzewa propozycji).

A i tak na ostatnim ogniwie wyboru pozostaje tylko z kontaktów "pisanych" czat i klep wszystko od nowa na czacie, bo mail to dziś już jak widzę niemodny. Dzwoniąc na infolinię będzie trzeba dyktować treść sugestii konsultantowi, zamiast po prostu wysłać opowiadanie-sugestię, uwagę na maila lub chociaż dostać okienko gdzie sobie na spokojnie wklepiemy nasze opowiadanie i wyślemy.

Pytałem dziś na infolinii o najprostszego maila. Za trudne. Dziś już ponoć nic takiego nie istnieje w UPC do kontaktu z klientem.

A zwyczajnie chciałem zasugerować aby w końcu ktoś pochylił się nad głupawymi ankietami "UPC - 3 minutowe badanie satysfakcji z obsługi", które po rozmowie na infolinii przychodzą na maila od

twojaopinia@ankiety.upc.pl

Ankieta jest niepoważna bo nie rozróżnia jakości samej firmy UPC od jakości żywej osoby-konsultanta-tki, z którą rozmawialiśmy, tylko wszystko leci do jednego worka. Czyli firma zła = konsultant zły.

Pytałem o to konsultantkę na info i stwierdziła, że jak firmę źle ocenię w tej ankiecie to odbija się to też na niej samej.

Ja z firmy UPC nie jestem zadowolony w ostatnich dniach (wszędzie problem, bo góra tak sobie wymyśliła) - po wynikach rozmów, ale do pani z którą rozmawiałem nic nie mam, bo kobieta mówi po prostu to co jej przełożeni każą mówić i nic własnego poza ten narzucony jej z góry kaganiec sama nie jest w stanie zaproponować.

Wybierając więc w ankiecie, w odpowiedzi na pytanie:

Czy na podstawie ostatniego kontaktu z pracownikiem UPC dotyczącego rezygnacji z usług poleciłbyś UPC?

Wybieram skrajne ZEROWE: Zdecydowanie NIE

 

Wystawiam tym samym ocenę konsultantce, z którą rozmowa była przeprowadzana bez zastrzeżeń, bo cóż ona winna, że wieloletni klient w UPC ma niższe notowania niż ktoś zgarnięty na nową umowę z ulicy. Dla UPC trzeba najpierw odejść, zakończyć współpracę i wrócić ewentualnie za 2 miesiące jako nowy klient, żeby zacząć być poważany. Do konsultantki nic kompletnie nie mam, wykonuje ona swoją pracę bez zastrzeżeń.

Jest więc potrzeba aby tą ankietę łaskawie ktoś rozdzielił na dwa wątki.

1. Ocena UPC, 2. Ocena osoby, z którą rozmawialiśmy.

W obecnej sytuacji taka nijaka ankieta z dużym prawdopodobieństwem po wybraniu negatywnej oceny satysfakcji uderza w osobę (pewnie poleci premia z wypłaty), która wszystko wykonała tak jak należy.

Sam system co rozsyła te ankiety też już jakby był porzuconym projektem - jakie to dziś typowe...

Przy próbie napisania na tego maila rozsyłające te ankiety (aby nie uderzać w konsultantkę złą oceną UPC) dostajemy zwrotny automat-mail:

Odpowiedziałeś na wiadomość wygenerowaną automatycznie, której nie możemy odebrać.
Prosimy o przesłanie wiadomości za pomocą formularza kontaktowego: https://www.upc.pl/strefa-klienta/kontakt/

Nagroda dla tego komu ta strona zadziała

Link do poprawy na jakiś współczesny działający.

Użytkownik
3 0 0

Re: Skarga

@dekielno własnie oto głównie mi chodziło - jak zrobic to tak by nie zginela w natloku innych rzeczy, bo rzadnego z tematów do sksrg przypasowac nie moge..

Omnibus
307 122 13

Re

OK, muszę wkleić co zmazałem bo się odpowiedź pojawiła (pomyliłem wcześniej wątki)

 

 

UPC

Też mam nadzieję że inne (ekonomicznie) traktowanie stałych klientów wreszcie się zmieni, tajemnicą poliszynela jest już sposób na wypowiedzenie umowy i czekanie na odzew działu utrzymania klienta ale po co tak komplikować , wszyscy wtedy tracimy czas.

 

____________________________
Pakiet MAX | 250 Mb/s | Horizon HD
Highlighted
Omnibus
422 105 16

Re: Skarga

@Mario nie wiem czy to tajemnica, ale chyba wiekszosc firm tak już robi od dłuższego czasu. Wypowiedzenie lepsza oferta

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Zawodowiec
463 107 21

Re: Skarga

@Mario@ogromny Nie wszędzie tak jest. W moim przypadku, w t-mobile z roku na rok rozmowa trwa coraz krócej. Ja sprawdzam co najbardziej mi się opłaca, mówię konsultantowi, że nie warto tracić czasu i bawić się w wypowiedzenia, a on wklepuje w system to czego oczekuję i sprawa załatwiona. W UPC jest niestety na odwrót. Wielokrotnie już spotkałem się z tym, że konsultant wprost mi mówił, ze dana oferta jest, i w sumie to nie ma problemu tylko najpierw muszę złożyć wypowiedzenie. W skrajnych przypadkach nawet umawiali się na telefon, gdy wypowiedzenie dotrze. I w sumie też narzekać nie mogę, ale po co ta papierkologia i marnowanie czasu? 

Omnibus
422 105 16

Re: Skarga

@zylx w UPC jest podobnie kwestia trafienia w konsultanta, w Play to ściana, która sie rozpada po wypowiedzeniu

CI+ | SELECT HD | FP 120 Mb | FilmBox , Cinemax|
Zawodowiec
463 107 21

Re: Skarga

@ogromny, w UPC niestety wypowiedzenie też czasem jest konieczne.