UPC
anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Telefon UPC

ROZWIĄZANE
Tytan
1996 796 70

Re: Telefon stacjonarny - niedoceniana usługa?

@Diaboł

"Najkrócej mówiąc: mocno zmieniłoby to sposób świadczenia usługi telefonicznej UPC w stosunku do obecnego na poziomie rewolucyjnym. To zmiana porównywalna z umożliwieniem podłączenia własnego modemu, ergo: mało prawdopodobna".

A cóż by ta zmiana powodowała/powoduje konkretnego, że nie jest możliwe jej świadczenie na sprzęcie klienta (usługa telefoniczna)?

Powodem jest to, że inaczej jest routowany (rozliczany w $) ruch POZA Polskę i mozna to zrobić tylko przez Wasze serwery SIP?

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Menedżer Społeczności
456 411 136

Re: Telefon stacjonarny - niedoceniana usługa?

@Pshemco w nagraniu trudno doszukać się tak postawionego stanowiska. Z racji, że to dotyczy umowy - odezwij proszę na privie.

--
Jeśli moja odpowiedź jest pomocna kliknij Zaakceptuj jako rozwiązanie, dzięki temu inni szybciej do niej dotrą
Innowator
39 21 2

Re: Telefon stacjonarny - niedoceniana usługa?

Jestem klientem UPC od początku istnienia Firmy na polskim rynku (o ile dobrze pamiętam - wykupiła poprzedniego operatora).

Zawsze miałem potrójną usługę, stacjonarny w różnych wariantach zależnie od wybranej promocji. NIGDY się nie zawiodłem. Jakość rozmów bez zarzutu, chyba tylko raz był mały kłopot jak chłopaczki kabel ze studzienki wyprowadziły . Parę godzin i awaria była usunięta.

Jestem człowiekiem tzw. starej daty - komórki używam  zgodnie z jej podstawową zaletą - czyli mobilnie. I jak najkrócej. Długie pogaduchy z rodziną czy znajomymi tylko z kanapy w domciu i z telefonu stacjonarnego. Tak mi najlepiej "smakują". Wiem - rzecz gustu. I tylko martwi mnie, że niedługo nie będę miał z kim pogadać Co jakiś czas kolejny ktoś rezygnuje z telefonu stacjonarnego i pozostaje tylko przy komórce. Ale z drugiej strony - komórki też obejmuje mój abonament, więc niech tam.

Pozdrawiam miłośników słuchawki jako takiej.

Tytan
1996 796 70

Re: Telefon stacjonarny - niedoceniana usługa?

@Kamil

@GMateusz

 

Cóż się porobiło, że opcja telefonu już w UPC Polska nie jest dostępna - na Waszej stronie www jakoś go nie widzę...

Czyżby to był sygnał, że będziecie całkowicie i definitywnie z takiej opcji u Was rezygnować?

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Moderator
1337 808 538

Re: Telefon stacjonarny - niedoceniana usługa?

@KOCUREK1970 nie mam na tą chwilę, żadnych informacji abyśmy mieli z telefonii stacjonarnej rezygnować. Bardzo duża część klientów UPC korzysta z tej opcji i zapewniam, że nie chcemy nikogo pozbawić dostępu do tej usługi.

Tytan
1996 796 70

Re: Telefon stacjonarny - niedoceniana usługa?

@GMateusz

Ale Sam przyznasz, że Twoje zapewnienie brzmi dość niedwuznacznie - niby nie rezygnujecie, ale już telefonu nie macie w ofercie na www.

Też mi się to o jego wycofaniu wydaje niewiarygodnie, ale fakt pozostaje faktem - na www już go nie ma.

A skoro tak, to jak można oferować coś czego nie ma (wedle Twoich zapewnień)?

 

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Użytkownik
3 0 0

Re: Telefon stacjonarny - niedoceniana usługa?

Ale ile w ogole kosztuje telefon w UPC? Mam od lat sam dostęp do internetu i chciałbym dukupić do tego telefon a nigdzie nie potrafię znaleźć informacji jaka jest cena tej uslugi. W sobotę i niedzielę konsultanci nie pracują, na stronach brak jakichkolwiek danych o tej usłudze, przecież to bez sensu... Zostawiłem gdzieś numer telefonu, pewnie w poniedzialek będą mi wydzwaniać jak będę w robocie i nie będę slyszał dzwonka (pracuję w hałasie) - ten totalny brak informacji o usłudze stacjonarnego telefonu to kompletna porażka...

Omnibus
324 49 4

Re: Telefon stacjonarny - niedoceniana usługa?

@pejtatelefon max czyli rozmowy bez limitu kosztuje 10 zł miesięcznie ale chyba tylko w pakiecie z telewizją. Miałem sam internet ale przy przedłużaniu umowy udało mi się wytargować telefon.

120 Mb/s + Telefon na start 40,97 zł
Użytkownik
3 0 0

Re: Telefon stacjonarny - niedoceniana usługa?


@Azarnapisał(a):

@pejtatelefon max czyli rozmowy bez limitu kosztuje 10 zł miesięcznie ale chyba tylko w pakiecie z telewizją. Miałem sam internet ale przy przedłużaniu umowy udało mi się wytargować telefon.


 

Wielkie dzięki za odpowiedź. Jeżeli tak tanio by mi dali to wezmę bez namysłu, bo zapragnąłem

ponownie stać się  posiadaczem klasycznego aparatu Zobaczę w poniedziałek, jak się rozdzwoną i rozpiszą na e-mail...

 

Tytan
1996 796 70

Re: Telefon stacjonarny - niedoceniana usługa?

10 zł to nie tylko w pakiecie, ale i w pakiecie najwyższym czytaj najdroższym w danej promocji..

.........................................................................................................................................................................................................To co prezentuję w moich postach jest moją opinią - to co w nich zawarte, każdy stosuje na własną odpowiedzialność.
Nauczyciel
815 181 29

Re: Telefon stacjonarny - niedoceniana usługa?

@pejtaz tego co pamiętam to za 16 zl masz abonament bez terminowy no limit komórki i stacjonarne, tak wiec chyba lepiej taki abonament? A nawet 13.99


--
Użytkownik zbanowany za posiadanie multikonta
Użytkownik
3 0 0

Re: Telefon stacjonarny - niedoceniana usługa?

Cześć

 

Za 15zł otrzymałem abonament z nielimitowanymi połączeniami do stacjonarnych

i komórkowych, jednak umowę musiałem przedłużyć na 24 miesiące. Wolałbym na 12

miesięcy, ale zdecydowałem się na tą ofertę. Dziękuję za zainteresowanie moim problemem i

rzeczowy kontakt.

 

Piotr

 

Innowator
21 15 0

Re: Telefon stacjonarny VoIP upc - długi czas zestawienia połączeń

Czy usługa telefon upc będzie miała zawsze dłuższy czas zestawienia połączeń niż to samo połączenie wykonane z tradycyjnego telefonu POTS PSTN czy komórki? Jako źródła inicjującego połączenie.

Przykładowo dzwoniąc z dowolnej komórki czy to play czy orange na wybrany docelowy numer, połączenie jest już zestawione (nawet jak wliczymy w to czas, w którym komórka tonowo wybiera-przesyła do centrali, a sam proces wybierania i przesłania paczki numeru trwa zapewne nie mniej niż 2-3 sekundy, czyli od naciśnięcie zielonej słuchawki zatwierdzającej wybór numeru do momentu aż docelowy numer zacznie "dzwonić") po max  7 sekund, a w większości przypadków już nawet po 5 sekundach jest zestawione połączenie. Nacisnęliśmy wybranie numeru i jak nie ma tłoku to po 5 sekundach docelowy numer dzwoni.

Natomiast to samo zadanie z telefonu VoIP UPC potrafi zająć nawet 14 sekund licząc od czasu wciśnięcia ostatniej cyferki numeru, której właśnie kod DTMF został przesłany do serwera, czyli mierzymy już nawet z "upiększeniem" bez czasu potrzebnego na przesłanie 9 cyfrowego numeru. Czesto te długie 14 sekund i nasuwa się myśl: znowu coś robią i neta nie ma i modem synchro zerwał? Bo cisza i nic się nie dzieje.

Czyli wybrano ręcznie ostatnią cyfrę (tony DTMF są wysyłane z aparatu analogowego w świat w momencie naciskania przycisku cyferki) i od ostatniej cyferki czekamy 14 sekund i nic  się nie dzieje, trwa długie myślenie, przerażająca cisza. Dopiero po 14 sekundach docelowy telefon dzwoni. Mógłby się ktoś kumaty nad tym pochylić i dopracować procedurę zestawiana połączeń, bo obecnie coś długo ta cała machina VoIP myśli.

Mam wrażenie, że w ostatnich tygodniach czas ten się wydłużył względem tego co było kilka miesięcy temu. Kwestia przeciążenia serwera SIP czy co? Jak wynika z dotychczasowych moich ustaleń i rozmów z technikami, to ponoć (bo oni sami nie do końca wiedzą lub mają przykaz nie wiedzieć) ze wszystkich miast w Polsce gdzie jest upc cały ruch VoIP leci do Warszawy (bo poszczególne nawet duże miasta nie mają ponoć swoich SIP-ów) i tam ponoć jest ten serwer SIP obsługujący całą Polskę, więc dzwoniąc nawet do sąsiada za ścianą ruch leci do Warszawy 300km i z powrotem 300km. W przypadku komórkowców zakładam, że każde duże miasto ma swoją "centralę" która zestawia połączenia lokalnie (analogowy POTS przynajmniej tak ma, że jak z sąsiadem obaj mamy analogową linię PSTN i wisimy na tej samej centrali to zestawienie połączenia ruch między nami leci lokalnie a nie odwiedza pół Polski) i trzeba podróżować przez pół Polski sygnałem i nie dobija się tam w tym czasie tyle użytkowników na połączenie co w upc, gdzie Warszawa zbiera cały ruch z Polski - nawet ten lokalnie mający się odbywać. Marzy mi się aby czas zestawienia połączeń w telefonii upc był podobny do tej z tradycyjnej telefonii POTS i komórek. Pod tym względem VoIP UPC odbiega czasem zestawiania połączenia na swoją niekorzyść. Przydałoby by się tu jakieś porównanie do innych operatorów VoIP, ktoś ma dostęp i może porównać? Albo jak w konkurencyjnych kablówkach ten czas zestawienia połączenia wypada?

Tytan
857 553 72

Re: Telefon stacjonarny VoIP upc - długi czas zestawienia połączeń

Fajny elaborat o niczym

Po kiego .... W voipie lokalne serwery sip ?

 

Ja obstawiam dwie mozlwiwosci :

1. Skopany dial plan

2 zachowanie celowe, wydluzone oczekiwanie na kolejne cyfry numeru, przydaje sie to szczegolnie starszym użytkownikom ktorzy wolno wybieraja numer.

 

Jak by nie bylo 14 sekund to nie wiecznosc

-------------------------------------------
Nie jestem nauczycielem, nie jestem wsparciem technicznym. Jak się nie znasz to skontaktuj się z kimś kto się zna i za odpowiednie wynagrodzenie zrobi wszystko tak jak powinno być.

hosting
ex-Moderator
49 31 13

Re: Telefon stacjonarny VoIP upc - długi czas zestawienia połączeń

@Pablo @dekiel Klienci mogą obserwować dłuższy czas wybierania numeru telefonu (cisza przez około 15 sekund po wybraniu numeru, następnie nawiązanie połączenia). Jest to związane z migracją centrali telefonicznej i może występować do końca 2018 roku. Za niedogodności z tym związane przepraszam.