UPC
mégse
A következő eredményeinek megjelenítése: 
Helyette a következő keresése: 
Így értette? 

Televízió - Technikai segítség

Highlighted
Fórumozó
3 0 0

KAPCSOLAT

NEm működik az UPC. IGÉRGET, Hazudozik, láthatóan az ügyfél nem érdekli.

kinek van tapasztalata, hogy hogyan lehet hatni rájuk. A 1221-hez nagy türelem kell, hiába rögzitik a beszélgetést, igéreteiket nem tartják be. A szerelő azt állítja, hogy csöngetett - de még csak nem is járt a helyszin közelében. Ha mégis kijön valaki, nem ad, nem hoz megoldást.

 

Fogyasztóvédelmi Felügyelet?

 

tud valaki élő, létező kompetens vezetőt, akinek írni lehet?

 

ez szerintem röhej 5 munkanap vagy 30 nap vagy soha. Ki ellenőrzi, stb. stb.

 

kösz

 

üdv

 

gabor.rozsnyai@gmail.com

Please scroll down for English version
Online megkeresés
Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük megkeresését. Ügyintézőnk előreláthatólag 5 munkanapon belül (de legkésőbb 30 napon belül) felveszi Önnel a kapcsolatot telefonon vagy email-ben.

Iktatószám:
CC-2016294/1-2018
Elérhetőségeink lakossági ügyfeleinknek
E-mail: www.upc.hu/email
Telefonszám: 1221
Külföldről hívható telefonszám: +36 1 688 1221
Levelezési cím: 1462 Budapest Pf.: 477.



Elérhetőségeink üzleti ügyfeleinknek
E-mail: https://www.upc.hu/business/ugyintezes2/
Telefonszám: 1420
Külföldről hívható telefonszám: +36 1 688 1221
Levelezési cím: 1462 Budapest Pf.: 477.

Üdvözlettel,
UPC Magyarország
Ezt a levelet a UPC Magyarország Kft. küldte tájékoztató jelleggel. A Szolgáltató az Ön adatait bizalmasan kezeli. A levél tartalmáért a Szolgáltató felelős.

© 2018 UPC Magyarország Kft. Minden jog fenntartva.
Jogi közlemény


Online request
Dear Customer,

Thank you for your request. We will get in touch with you in 5 working days (but not later than 30 days) by phone or e-mail.

Registry number:
CC-2016294/1-2018
Contacts
Call number: 1221
Call number (from abroad): +36 1 688 1221 or +36 1 456 8751
Fax number: +36 1 456-8899
Post address: 1462. Budapest Pf.: 477.
Yours sincerely,
UPC Hungary
This is an automatically generated email - please do not reply to it. Thank you!

© 2018 UPC Hungary Ltd. All rights reserved. .
Legal notice


 

 

4 VÁLASZOK 4
Highlighted
-
Nem alkalmazható

Re: KAPCSOLAT

Szia!

 

1221 valóban nehezen elérhető, de nem lehetetlen. De sok esetben gyorsabb ha Facebook üzenetben írunk nekik:

Kapcsolat:
Telefonon: 1221 vagy +36 1 688 1221 vagy +36 1 456 8751
Vagy a Facebook-on privát üzenetben: https://www.facebook.com/messages/t/upcmagyarorszag
Utóbbi sok esetben még gyorsabb is.

 

Mindazonáltal a hibajegyre elég gyorsan reagálnak, de sajnos a szereléseket nem maga a UPC végzi hanem alvállalkozók és bizony egyes területeken vannak ezzel problémák. 

Javaslom ilyen esetben nem hagyni a dolgot, és írni nekik pl. FB-n.

 

Próbáld meg leírni pontosan mi a problémád, lehet tudunk javasolni valamit.

Highlighted
Fórumozó
3 0 0

Re: KAPCSOLAT

öszi Laci,

 

Évek óta szenvedünk egy előfizetéssel, ahol a lányom férje az előfizető és a földszinti szolgáltatás igénybevevőjeként próbálok kapcsolatot tartani az UPC-vel. Előfordul, hogy a megbeszélt időben a szerelő nem jön és ésőbb azt hazudják, hogy próbált elérni, csöngetni, ami sajnos nem igaz. Panaszomra a vejemnek válaszoltak, annak ellenére, hogy többször megigérték nekem a választ.

A kb. 100 csatorna közül mi gyakorlatilag csak  a ZDF adást nézzük, amelyik az idp kb. 60%-ban élvezhető. Ez azt jelenti, hogy néha 1-2 órára (amikor leginkább szeretnénk nézni) megszünik a jel és kb. minden nap vannak kisebb kimaradások (töredezett kép, torz hang). Drágán vettünk egy UPC-s kollégától egy erősítőt, amelyik rossznak bizonyult. Legutoljára az derült ki, hogy feltehetően a bejövő jel bizonyos csatornákon elégtelen szintű, de akik kint voltak  (kb 5-en az elmúlt 1-2 évben)  sem szóban sem írásban nem tájékoztatnak.

Az egyik problémának azt tartom, hogy nincs olyan dolgozója au UPC-ne, akit el lehetne érni és felelősségének érezni az ügyféllel való foglalkozást.A helyszinen járt szerelők tapasztalatlanok , flekészületlenek. Az ügyfélszolgálat gyakorlatilag műödésképtelen. A 20 percnél hosszabb váraozások esetén gyakran lemondok a kommunikációról, mert érdemi megoldáshoz nem lehet jutni és a valótlan állítások és be nem tartott ígéretek is igencsak elveszik az ember kedvét.

Várunk.

 

kösz

 

üdv

 

rg

 

 

Highlighted
Fórumozó
3 0 0

Re: KAPCSOLAT

köszi Laci,

 

Évek óta szenvedünk egy előfizetéssel, ahol a lányom férje az előfizető és a földszinti szolgáltatás igénybevevőjeként (két felé megy a jel) próbálok kapcsolatot tartani az UPC-vel. Előfordul, hogy a megbeszélt időben a szerelő nem jön és ésőbb azt hazudják, hogy próbált elérni, csöngetni, ami sajnos nem igaz. Panaszomra a vejemnek válaszoltak (elutasítólag), annak ellenére, hogy többször megigérték nekem a választ.

A kb. 100 csatorna közül mi gyakorlatilag csak  a ZDF adást nézzük, amelyik az idő kb. 60%-ban élvezhető. Ez azt jelenti, hogy néha 1-2 órára (amikor leginkább szeretnénk nézni) megszünik a jel és kb. minden nap vannak kisebb kimaradások (töredezett kép, torz hang). Drágán vettünk egy UPC-s kollégától egy erősítőt, amelyik rossznak bizonyult. Legutoljára az derült ki, hogy feltehetően a bejövő jel bizonyos csatornákon elégtelen szintű, de akik kint voltak  (kb 5-en az elmúlt 1-2 évben)  sem szóban sem írásban nem tájékoztatnak.

Az egyik problémának azt tartom, hogy nincs olyan dolgozója au UPC-neik, akit el lehetne érni és felelősségének érezné az ügyféllel való foglalkozást.A helyszinen járt szerelők tapasztalatlanok , felkészületlenek. Az ügyfélszolgálat gyakorlatilag működésképtelen. A 1221-en 20 percnél hosszabb várakozások esetén gyakran lemondok a kommunikációról, mert érdemi megoldáshoz nem lehet jutni és a valótlan állítások és be nem tartott ígéretek is igencsak elveszik az ember kedvét.

Várunk.

 

kösz

 

üdv

 

rg

 

 

Highlighted
-
Nem alkalmazható

Re: KAPCSOLAT

Szia!

 

Ha nem te vagy az előfizető akkor nem is tudsz nagyon intézkedni, mivel nem a te neveden van a szolgáltatás. Az előfizetőnek kell intéznie. És folyamatosan, ahogy mondtam Facebookon gyorsabban lehet az ilyet intézni.