@wymiata05napisał(a): Od listopada użytkuję Horizona, więc mogę już się wypowiedzieć trochę na jego temat. Przed podpisaniem umowy dokładnie przeczytałem wszystkie opinie (w większości negatywne), ale nie zraziło mnie to i wyciągnąłem z tych wielu wypowiedzi parę porad. Biorąc pakiet tv+internet poprosiłem o osobny router tak, aby Horizon nie udostępniał wifi (wiadomo, że jak coś jest do wszystkiego to z reguły jest do niczego), bez problemu dostałem nowy biały router + horizona tylko do oglądania tv (bez nagrywarki bo w dobie internetu zupełnie mi ona nie potrzebna) . Po otrzymaniu Horizona odrazu wrzuciłem go w tryb szybki i przez 14 dni bacznie mu się przyglądałem, aby w razie czego zrezygnować z Horizona i przejść na moduł do tv. Przez 14 dni nie miałem z nim żadnych problemów i teraz uwaga bo niektorzy na tym forum mogą dostać zawału, od listopada do dnia dzisiejszego dekoder nie zaliczył ani jednej zwiechy, działa stabilnie, nie resetuje się. Jeśli chodzi o działanie pilota to wrzuciłem mu odrazu na starcie nowe baterie, przez jakiś czas pilot nie zawsze reagował, ale po dłuższej obserwacji zauważyłem, że problem ten występuję najczęściej, gdy leże na łóżku, w końcu zauważyłem że pilot musi być mniej więcej w pozycji pionowej podczas przełączania. Od tego czasu nie mam problemu z pilotem Ja jestem zadowolony z Horizona i do oglądania tv w zupełności mi wystarcza. Do innych rzeczy mam PS4 i smart TV To dobrze , że dekoder nie sprawia Ci problemów. Nie chcę pisać na razie...ale, poczekasz i pewnie tez dopadną Ciebie pewne babole. Ogólnie użytkuje to ponad roku, obecnie służy jako PVR i VOD np.C+. Ogólnie to spoko, na początku żadnych problemów, czasami sporadycznie restart prądowy. Głównie przy zanikaniu ikonek po dodaniu nowości.No ale jakoś mi to nie przeszkadzało.Tym bardziej, że dmuchajac na zimne oglądam "na żywo" telewizję przez moduł. Ostatnio jednak coś za często dekoder "lubi" się zawiesić a to przy przełączanie kanałów a nawet przełaczajac na odpowiednie wejście HDMI obraz z napisem "na żywo" nie znika..restarcik i po problemie... Oczywiście tryb SZYBKI. Fajnie, że UPC oferuje tv przez moduł, myślę że oszczędzane są niektórym klientom nerwy, poza oczywistą wygodą. Przypuszczam , że sprzęt tak już ma i jakieś restarty itd wpisane są już kwestię użytkowania tego dekodera. Albo się przyzwyczajasz albo...szukasz rozwiązania.
... Wyświetl więcej