Panowie, Informacyjnie. Technik zadzwonił o 20:30 że się nie pojawi. Tłumaczył się iż jest podwykonawca i nie ma możliwości weryfikacji zamawianych kart pod katem producenta. Z kart które posiada (otwarte) po zwrotach wszystkie są tego samego producenta. Kazał mi jeszcze raz zgłosić się do BOK i wytłumaczyć iż jego wizyta jest bezcelowa. Wiec znowu zadzwoniłem i wszystko ponownie opisałem - rozmowa trwała 38 min. Masakra. Najlepsze jest to iż w poprzednim zgłoszeniu konsultant BOK napisał w zgłoszeniu do technika : karta CI nie działa, brak możliwości odbioru telewizji. Delikatnie mówiąc olano mnie, a technik dzwoniący do mnie spytał się w czym jest problem. To jest dbałość o klienta. We wczorajszej rozmowie przedyktowalem historie konsultantowi od momentu zamówienia karty ( dwa zamówienia + 6 telefonów i próśb o kartę CI) by ja otrzymać po ponad tygodniu, aż po olewające wpisy w zleceniach po wczorajsze nie pojawienie się technika. Zostało wystawione kolejne zlecenie wizyty na niedziele wieczorem. Ps. Zadzwoniłem tez ponownie do Samsunga. W skrocie, trafiłem na .... może pominę, generalnie ta osoba mnie zlała. Jak coś nowego się pojawi w sprawie dam znać.
... Wyświetl więcej